دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 182
بازدید کل : 183728
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
دیدار هستیم ویه تست هوش عجیب...

شکل زير سری اشکال معنی‌دار هستش که يکی از عکس‌ها خاليه و شما بايد از روی شکل‌های ديگه اونو حدس بزنی. اول کمی فکر کن. اگه نتونستی برو پايين جواب رو ببين. اما نکنه که قبل از فکر کردن بری سراغ جواب.
 

test.gif
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
javab.png
خداييش خيلی سخت بود!!؟؟؟




 

 

نظر یادتون نره...

 

 
روی نیمکت خالی
 طرح عشق خیالی
 کسی نیست گریه هاموببینه تو این حوالی
 یادم می یاد کنارم
 رو این نیمکت می شستی
 با چشمات تا ستاره
 عاشقونه پل می بستی
دیگه به ستاره زل نمی زنم
 دیگه بی تو معنی نداره بود
رفتن تو داره می سوزونه تنم
 نیستی و به عکس تو خیره شدم
 پر بغضی که نفس گیر شدم
 طرح سیاه یک شب تیره شدم
 هنوز کنار شعرام علامت سوالی
 هنوز صدات می پیچه تو این خونه خالی
 حضور پاک چشمات
 چه رویای محالیست
 ببین ستاره اینجاست فقط جای تو خالیست 
 


دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, توسط sogand